onsdag 4 april 2012

Påskladdning

Har varit mycket i livet den senaste månaden. Röksaneringen på jobbet tog två veckor då jag inte kunde använda mina lokaler. Läst busskörkortsteori efter jobbet i tre veckor. Dessutom jobbat två av fyra helger. Jag tror jag börjar bli gammal för det tar lite på orken. Och inte på jobbet utan det är när jag kommer hem som jag känner mig trött. Så mycket som jag borde göra och så orkar jag inte det. Och följden blir att jag känner mig vissen över att jag inte lyckas göra allt jag vill hinna med och göra. Och så vet jag inte ens vad jag borde göra. En fjärdedel av det här året har redan gått. Och jag vet inte ens vad jag borde göra av det. Men nu är det i alla fall ett par dagar av vila och återhämtning. Goda vänner kommer på besök, god mat skall lagas. Det vore verkligen skönt att få lite kraft igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar