söndag 15 januari 2012

Uppsnyggning av länklistan

Jag måste ha någon felkoppling. Jag kan vara dödstrött klockan 19. Nästan somna i soffan klockan 20. 21 är jag pigg som en lärka!
Så jag snyggade till lite i länklistan. Lade till några bloggar som jag läser i kapp på regelbundet. Hittils har mitt trix varit att läsa ifrån blott sverige svenska preppers hars länklista men jag kan ju gott bekänna färg här också.

Det som jag håller mig mest á jour med är dock The survival podcast. Så praktiskt att ha ett "survivalist-radioprogram" att lyssna på när man diskar, tar en promenad eller när tågresan drar ut på tiden och ring P1 börjat.

1 kommentar:

  1. Just Ring P1 håller ju inte samma höga klass som de övriga programmen på morgonen. Men kul höra fårket resonera ibland.

    Inte lyssnat speciellt mycket på TSP - tycker det är lite väl amerikanskt.

    SvaraRadera