tisdag 13 juli 2010

Liten kofot.

Mitt hjärta veknade till sist och jag köpte en ny telefon till min fästmö. En Sony Ericsson, samma tillverkare som min, så vi fick till en dataöverföringskabel och ytterligare en till laddare till samlingen (sex stycken, one is none).
Så trots att kameran är i Hongkong kan jag presentera en liten bild av min nyinförskaffade kofot av märket Hultafors. Jag har inte lurat mig att tro att den kan öppna några större saker men i valet mellan att använda kniven och kofoten för att öppna upp en bildörr så faller valet på kofoten.
Har tejpat fast lite papper över de vassa ytorna för att inte göra processen kort med bibeln vars ryggsäcksfack den får dela.

2 kommentarer:

  1. Mycket nice ju, får nog bli en sådan för mig med.

    SvaraRadera
  2. Törs man fråga var du fått tag på den? Kollat både ClasO och Jula men inte hittat den.

    //JonasE

    SvaraRadera