torsdag 3 december 2009

Lugnare dag

Äntligen en dag då jag inte jobbar från 8 till 21. Tvättar, diskar och hämtade ut ett paket som kommit på posten. John Seymours the new complete book of selfsufficiency. Bara bläddrat i den mellan verksamhet och möten men ganska så trevligt utseende. Inte så dyr och ganska så snabb leverans.


Hörde också ett bra program på p1 om Knivsta kommuns arbete för att göra sig kvitt sitt oljeberoende.

Under veckorna som gått har jag lärt känna mig själv lite mer. Jag har arbetat tills jag fick värk i huvud och nacke som höll i sig i två dagar efter det att jag lugnat ner mig. Men det är mycket att stå i inför julen när man som jag jobbar i Jesus-branschen.

Och ordet blev människa och bodde bland oss
Johannes evangelium 1:14

1 kommentar:

  1. Grattis till ett bra inköp!
    Man lär sig många engelska odlingstermer på kuppen med.
    //Nils

    SvaraRadera